Back from Lunch and back to Work
DATUM: 2008-07-23 | TID: 12:44:41 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var min lunchrast över. Blev pannkakor till lunch idag. Har börjat bli trött på att endast äta sallad varje dag. Så skönt med en omväxling. Men något jag kom på var att jag glömde visst min matlåda inne i matsalen och där sitter folk och äter just nu så vågar inte springa dit och hämta dom. Ska göra det om ca 20 minuter. För då borde iallafall dom flesta redan ha gått. Tror det iallafall. Får hoppas det. Idag efter jobbet måste jag städa mitt rum för imorgon kommer min farmor och farfar till oss och ska bo här en vecka. Senare ikväll ska jag även se på film, hoppas pappa håller mig sällskap. Det är helt sjukt hur jag verkligen inte orkar göra något märkvärdigt efter jobbet för varje dag är jag så himla trött.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?