arg,sur,trött och bara rent sagt irriterad
DATUM: 2008-07-31 | TID: 16:13:48 | KATEGORI: Vardag 2008

Ja där fick ni veta dagens humör. Sista timmen har varit hemsk. Har jobbat arslet av mig. Råkade göra så alla papper ramla ut från sina mappar så det var bara att sätta sig på golvet och försöka lista ut vart dom skulle. Tidskrävande vill ju inte behöva jobba över. Sen när jag ska sortera alla mappar in till lådorna så la jag alla lite här och där och fick göra om. Nu har lådorna blivit överfulla men jag orkar inte vika nya. För jag är hungrig och kan inte arbeta på en tom mage! Snart ska jag gå och skriva på min timrapport och ta tåget till Älvsjö då jag ska fixa håret. Tack och hej det var allt från mig.


♥ SKRIVET AV Johanna

usch.. sådana saker verkar alltid hända när det verkligen inte passar :/ hoppas ud blev fin i håret iaf :)

DATUM: 2008-07-31 | TID: 17:00:47
BLOGG/HEMSIDA: http://johannahockersten.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?