Åååh why ?????
DATUM: 2008-07-21 | TID: 06:57:14 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon! Förmodar att ingen läsare är uppe just nu förutom jag. Helt ensam. Ska snart gå till köket för att fixa frukost. Sen är det bara att gå till bussen. Åhhh jag har ångest. 2 veckor kvar. Tiden måste gå snabbt. Jag orkar inte gå upp såhär tidigt för det ända jag kan göra är att klaga på bloggen. När mamma väckte mig idag trodde jag det var söndag. Helt sjukt. Men i mina ögon kunde det inte vara sant. Redan måndag (?) Men varför. Förtjänar inte jag att gå upp som alla andra som runt klockan 10 om inte senare. Vill få tillbaka mitt sommarlov som kommer tillbaka om 5 dagar. MEN! Jag ska hålla ut. 

♥ SKRIVET AV Anonym

ofta du redan börjar skolan?

DATUM: 2008-07-21 | TID: 13:47:26



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?