ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!
DATUM: 2008-07-28 | TID: 20:56:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Fyfan vad jag är glad! Nu har vi bokat resa till Cypern. Jag och mamma åker den 1 Augusti och är borta i 1 vecka. Så en vecka med bad och sol. That's life! Åh vad jag längtar. Ska börja tvätta kläder och packa. Är så så så glad. Jag hoppas bara jag och mamma kommer överens hela veckan så vi slipper allt tjaffs och tar det hemma istället. Men måste ta ledigt från jobbet på fredag för att hinna med flyget. Åh så det pirrar i magen jag är så lycklig. Hotellet vi ska bo på heter Anastasia Beach och ligger i i orten Protaras. Det är ett all inclusvise hotell så hoppas maten inte är en besvikelse. Annars får vi gå ut och äta.

Hotellet =)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?