7 Juli och är i Key Largo
DATUM: 2008-07-07 | TID: 15:47:17 | KATEGORI: USA

TjaTja !

Sitter på rummet med mamma och pappa. Alla tre är för lata att gå ner och äta frukost även fast min mage skriker efter mat orkar jag inte. Sängen är så skön och stor. Ända dåliga är kuddarna som är för stora och hårda. Men men.. Idag är det beachen som gäller. Ska kanske åka jetski med fadern. Är lite små skrajj inför det. Men det går säkert helt utmärkt. Denna morgon har jag kollat efter resor inför nästa sommar. Då vi har planerat att ha en solsemester någonstanns i Europa, kanske Grekland. Skulle jätte gärna vilja ha med mig en kompis då. Mina föräldrar går med på det så hoppas jag får med mig någon då. Ifall någon skulle med blir det trodligtvis ett hotell med all inclusive. Lättast med det ju.

♥ SKRIVET AV Tira

Tycker att du är bortskämd.. bara ett "påstående", nothing else

DATUM: 2008-07-08 | TID: 00:16:50
♥ SKRIVET AV maandys

svar till Tira: jaha okej, inge problem med att du tycker det, visst kan jag erkänna att jag är lite smått bortskämd men inte så värst bortskämd

DATUM: 2008-07-08 | TID: 00:18:28
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?