4 Juli, USA's national dag
DATUM: 2008-07-05 | TID: 00:59:34 | KATEGORI: USA

Så var jag äntligen tillbaka i hotellrummet! Är helt slut i bena så jag knappt kan stå upp. Så ikväll ska jag bara ligga i sängen med datan på knät och kolla på tv. Me like! Igår så var vi på bio och såg Hancock. Den var hur bra som helst, hoppas verkligen på en 2a. Finns en film som jag vill se när jag kommer hem till Sverige. All the boys love Mandy Lane, en skräckis som verkar riktigt bra. Nu behöver jag bara en frivillig som vill följa med.

Idag åkte vi till everglades, en national park med massa krokodiler. Vi åkte i en typ av båt. Kommer inte ihåg vad den heter. Men har bild på den. Var lite små rädd för alla krokodiler. Vår guide Harold berättade om att några krokodiler har försökt hoppa in i båten ett fler tal gånger. Det roligaste med vår tur var att vi åkte riktigt fort. Kan vara en liten fegis ibland men det där var riktigt roligt. I have got a need for speed.

Sen efter så åkte vi till ett shopping center med ett fler tal affärer. Men blev inte alls små mycket shopping eftersom imorgon ska vi ner till Sawgrass. Största outleten. Snacka om att det blir shopping! Hoppas att det finns bra affärer/kläder. Vill absolut inte bli besviken. Juste! I shopping centret fanns det en djuraffär med djur i. Asså hundar,katter o.sv Tyckte det var tortyr men efter ha fått mysa med några djur och prata med personalen. Så tyckte jag att det var helt okej. För djuren är där max 1 månad om inte kortare.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?