4 hours to go
DATUM: 2008-07-25 | TID: 12:41:37 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var det endast 4 timmar kvar på jobbet. Får hoppas som jag gör varje dag att dom timmarna går snabbt fram! En sak jag är väldigt orolig över är. Jag har en känsla att jag har fått tillbaka min magkatarr. Har länge haft problem med min mage och tillslut kom min doktor fram till att det var magkatarr. Smärtan kommer och går och när den kommer är det en plåga. Vissa tillfällen kan jag inte änns ställa mig upp utan för ligga i sängen hela dagarna. Vilket inte är så speciellt kul. Måste be mamma köpa min medicin så snart som möjligt. Så blir det två piller om dagen. Tur att jag inte längre är lite småskrajj med att svälja piller. Fick alltid en känsla förut om att tabletten skulle fastna i luftstrupen.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?