2 Juni
DATUM: 2008-07-02 | TID: 22:15:49 | KATEGORI: USA

Hallå där :)

Nu sitter jag i hotellrummet med pappa och får snabba på med att skriva ett inlägg. Pappa ska nämligen ha datan snart.Han ska kolla efter hotell i Key West. Går knappt att slita ifrån mig från datan men jag måste vara snäll och dela med mig. Vet ni vad när jag skulle ladda upp alla bilder på datan så hittar jag bilder på mig när jag sover. Min mamma har varit jätte busig och fotat mig bara för att jag låg helt cp..

Imorse låg vi på beachen och badade har fått lite färg men inte brun utan röd haha. Det kom lite oväder in mot stranden så det vara bara att gå upp. Bestämde oss för att åka runt och checka området. Vi var inne i Walmart. Asså skojja inte det var hur mycket skärp som helst där. Helt otroligt, flera olika sorters glass,popcorn,chips o.sv När pappa ska ha datan ska jag beställa film. Mitt val och självklart blir det då Prom Night!

Här åt vi igår och ska trodligtvis dit idag igen!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?