vilken handväska är du?
DATUM: 2008-01-15 | TID: 19:02:56 | KATEGORI: Vardag 2009

Ibland är det ju svårt att hitta den perfekta handväskan. Så hittade jag ett test på veckorevyns hemsida. Där man svarar på frågor och tar reda på vilken handväska men är. Jag blev classy chanel men det är nog inte riktigt mig i den stilen kanske ibland men skulle inte tacka nej till den.

DU ÄR EN SVART CHANEL 2.55

Classy as hell, quiltad, cool och skarp. Du kan lätt ge lite fel intryck med dina guldkedjor. Du kan ibland uppfattas som kall, men framför allt är du ju SVINDYR - vilket innebär att folk antingen älskar eller hatar dig. Gemensamt för alla är dock att de avundas din svala, snygga, sofistikerade stil. Tänk på det när de ger dig onda blickar i ryggen...



image1486

♥ SKRIVET AV jennifewr

ganska roligt test, jag blev också classy chanel ;)

DATUM: 2008-01-15 | TID: 19:09:51
BLOGG/HEMSIDA: http://jennifewr.blogg.se
♥ SKRIVET AV michela

svar ; jaa men dom gjorde ju det typ hahaha !

DATUM: 2008-01-15 | TID: 21:25:14
BLOGG/HEMSIDA: http://mikis.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?