tillbaka nu
DATUM: 2008-01-13 | TID: 14:05:21 | KATEGORI: Vardag 2009

nu har jag tagit det lugnt sen jag kommit hem eller jag har börjat med mitt månadens uppdrag i NO. Den här månaden ska vi göra ett släkt träd. Man ska fylla i lite saker och sen skriva över det på ett A-3 papper. Sen lite mer. Skolan har kört igång på allvar redan från början. Har haft två läxor redan en ska vara inne nu på fredag och månadens uppdrag ska vara klart den 30 Januari. Fast är redan klar med dom så det är jätte skönt

Sen vecka 4 har vi prov i historia. Jag minns inte om jag berättade förut att jag har tappat bort min historie bok och skulle behöva betala minst 300 kr för den men iallafall mamma hittade den som tur var. Annars skulle det ha varit lite kört. Tror att den här veckan kommer gå rätt segt fram eftersom jag inte har planerat vad jag ska hitta på eller jag och syrran ska skaffa gymkort. Så ska nog dra och gymma några gånger.

image1474




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?