the game plan
DATUM: 2008-01-16 | TID: 16:30:20 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är jag från skolan eller har varit hemma någon timme nu. Har gjort maränger åt familjen. Måste smöra lite så jag får min ipod touch. Chansen att jag får den nu ligger just nu runt kanske 20 %. Inte så värst bra. För tillfället så sitter jag kollar på the game plan med Gucci. Hon sitter på tv bänken och kollar ibland.Rätt störande ibland för ho försöker hoppa upp på tv skärmen.  Filmen verkar vara riktigt bra




Handlar om att Joe Kingman, en superstjärna i Amerikansk fotboll, lever ett fantastiskt liv. Han är rik, känd och livet är ett enda stort party... Tills han stöter på ett problem som han inte riktigt kan tackla. En dag dyker hans 7 åriga dotter som han inte visste att han hade.
Nu, under ett av de viktigaste perioden av sin karriär, måste han byte bort sin träning och dater mot sin dotters balletklass, dockor och godnattsagor...




image1489




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?