thanks!
DATUM: 2008-01-24 | TID: 20:10:20 | KATEGORI: Vardag 2009

tjena mors !

först och främst vill jag säga tack för alla fina kommentarer. Fick en chock när jag kollade bloggen. Idag så rullade dagen på som vanligt. Idrotten näst sista lektionen var hur kul som helst ! Basket i smålag. Jag, Iss och Jasmine. Grymt bra lag hehe. Lite våldsamma också.

Nu sitter jag hemma hos Iss och har jätte mysigt ! Innan vi kom hit köpte vi massa svull. Två stora godispåsar, en chippåse och en dip. Mumsigt värre !  Vi har kollat på High School Musical 2,sjungit singstar och tagit lite pics. Som dessutom kommer upp lite senare. Nu ska jag möta Isabell och lämna hennes stuff och sen hem och kolla på Gossip Girl. See you lather !




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?