städa lite
DATUM: 2008-01-30 | TID: 16:08:52 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejdär !

Hoppas allt är bra med er. Jag är helt slutkörd. Har rensat min byrå hela eftermiddagen. Massa saker som ska slängas. Två låder blev helt tomma så nu ligger det kläder jag inte andvänder så ofta där. Sen så har jag tvättat lite kläder. Känner mig riktigt duktig. Snart ska jag börja plugga lite no och kanske lite matte.

Sandra sa åt mig idag att kolla hennes blogg den hittar du här Hon har lagt in lite youtube klipp och ett från när jag + några tjejer från klassen uppträder på storsamligen. Inte kul alls. Inte för man hör mig så bra skulle jag tro men aja. Nu ska jag kila iväg och kolla om tvätten är klar.  Ciao for now !





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?