sjukling
DATUM: 2008-01-31 | TID: 08:09:11 | KATEGORI: Vardag 2009

godmorgon folket 

Har legat och hostat hela natten lång plus att min hals svider. Har tagit lite hostmedicin fast det har inte hjälpt så mycket. Tur att vi ska bara bowla idag annars skulle jag ha stannat hemma.Sen imorgon måste jag till skolan pga matteprovet.  Det lustiga är att hela familjen är sjuk samtidigt förut var det alltid att man blev sjuk efter varandra. Nu ska jag ta och sminka mig och sen bara ligga och chilla i sängen.

♥ SKRIVET AV stephanie nordling

du? kan jag få din msn igen? :) vill fortsätta snacka med dig ju! jag har ny msn så, ja :) pusss

DATUM: 2008-01-31 | TID: 18:12:41
BLOGG/HEMSIDA: http://beatriceisabellstephanie.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?