precis ..
DATUM: 2008-01-31 | TID: 18:32:08 | KATEGORI: Vardag 2009

godmorgon ? eller vad ska jag säga.

Vaknade en stund sen. Har sovit ända sen klockan halv 3. Jag är sjuk, känner mig riktigt risig. Inte kul alls. Bowlingen var riktigt lyckat ! Fick ihop 180 poäng haha. Jag brukar vara riktigt dålig på bowling men denna gång så gick det bra. Vi fick åka en privat buss dit och från och den var ju inte bara lite lodig. 

Efter bowlingen åkte jag,Patty och Mix till Haninge centrum och åt på Taco bar. Det var så himla gott fast personalen var riktigt dryga. Väktarna hade spärrat av lite av haninge centrum så vi gick och frågade varför. Andledning var att dom trodde det var en bomb där. Så vi drog nästan på direkten hehe. Åkte till farsta och då började jag bli riktigt trött och sov nästan på bussen började bli åksjuk efter en stund och då ville jag bara hem. Direkt när vi kom till Farsta orkade ingen vara kvar så vi tog en buss till Högdalen och sen en buss till Huddinge centrum. Därifrån gick jag hem och kände hur jag blev sjukare för sekunden. Men efter ha sovit några timmar så känner jag mig lite bättre.

♥ SKRIVET AV Anastasia

haha, okej.

DATUM: 2008-01-31 | TID: 18:39:02
BLOGG/HEMSIDA: http://anastasias.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?