over and out
DATUM: 2008-01-22 | TID: 08:27:16 | KATEGORI: Vardag 2009

nu är jag tillbaka. Det varade ju jätte länge? nä inte direkt. Men varför jag tog bloggpause behövs inte skrivas upp. Men nu är iallafall bloggen tillbaka.  Min buss kommer om 20 minuter och jag är dödstrött. ush ush vill ha lov nu. Idag hade jag hoppats på att det skulle bli lite soligt men så börjar det snöa. Inte kul alls. Gillar inte kyla vill ha värme. Snö/kyla = skriskor.

Igår så beställade jag lite kläder från hm och la redoute. Ska beställa lite mer nästa månad. Tur är att pappa betalar dom är kläderna. Annars skulle jag aldrig kunnat få dom. Kommer vara lite fattig ända till 20 juni då jag åker tillbaka till usa. Ska bli så kul. 1 vecka i New York och 2 veckor i Florida. Kan det bli bättre ? nä tror inte det. Men nu ska jag gå och borsta tänder o.sv Lägger upp en dagens outfit när jag kommer hem. Bye!

I (h) NY


image1545




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?