nivea
DATUM: 2008-01-19 | TID: 00:49:15 | KATEGORI: Vardag 2009

hejhej!

Hoppas eran Fredag vart lyckad ! Min vart helt perfekt även fast jag missa en fest i Huddinge. Men det var värt det. Har nyss tvättat bort sminket och borstat tänderna. Btw så fick jag lite sminkborttagnings medel av mamma idag. Allt från nivea förutom krämen som kommer från garnier. Bilder kommer upp ! Jag var jätte trött precis innan jag tvättade bort sminket men nu efter har jag blivit pigg. Underligt .. Imorgon är det lördag. Ska vara med Isabelle men har ingen aning om när. Har inte fått tag på henne. Hoppas det inte blir en tråkig lördag då jag bara sitter hemma. Fast imorgon kommer mormor och morfar hit och på Söndag åker dom till Thailand och är där i 3 veckor. Blir andra gången för dom på typ 2 månader. Vet ni ? Jag är väldigt avensjuk!

   


♥ SKRIVET AV Elin

Haha du och jag hade Update på msn istället (;

DATUM: 2008-01-19 | TID: 13:34:14



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?