mumsigt värre
DATUM: 2008-01-14 | TID: 18:13:55 | KATEGORI: Vardag 2009

hejsan !

är allt bra med er ? jag mår iallafall jätte bra eller jag har lite ont i magen. Köpte lite godis idag efter skolan. Blev lite för mycket på en gång. Så har kvar till imorgon. Imorgon kommer det vara rätt så lugnt i skolan tror jag. Har sovmorgon till 9 och det blir pannkakor till lunch. Jag älskar pannkakor speciellt skolans. Mumsigt värre. Idag så försov jag mig till 7 fast hann med bussen. Skoldagen rullade fram som vanligt. Vi hade hemkunskap idag första gången för terminen. Vi har blivit indelade i nya grupper. Hamnade med LusseLovie,Patty och Jonas.

Sitter och myser med Stumpan och väntar på att pappa ska komma hem. Då blir det mat, får hoppas att det blir något gott idag haha. Fast ska inte ha några stora förväntningar. Pappa är inte direkt bäst på att laga mat. Jag har redan planerat min helg. Är lite av en kontroll freak så måste ha allt planerat. Skulle vara bra om jag andvände min kalender som ligger och dammar i skåpet.

  

♥ SKRIVET AV Klara /

Mums med godis :D

DATUM: 2008-01-14 | TID: 18:29:13
BLOGG/HEMSIDA: http://klarow.blogg.se
♥ SKRIVET AV sanna

såå söt katt!

DATUM: 2008-01-14 | TID: 18:53:57
♥ SKRIVET AV Lovisa

Åh vad gott med pannkakor(A)

DATUM: 2008-01-14 | TID: 19:17:04
BLOGG/HEMSIDA: http://LovisaKr.blogg.se
♥ SKRIVET AV sass

haha din lilla godisgris! Gissa vem som har kommenterat i min blogg ^^ min "älskling" Johan xD

DATUM: 2008-01-14 | TID: 20:13:03
BLOGG/HEMSIDA: http://sasmix.blogg.se
♥ SKRIVET AV Anonym

du äter godis hela tiden :S

DATUM: 2008-01-15 | TID: 20:40:03



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?