mina vänner, mina bästa vänner
DATUM: 2008-01-20 | TID: 00:37:47 | KATEGORI: Vardag 2009

jag och mixen sitter och chattar om hur svårt och sorligt det kommer bli när vi går ut 9an. Vi är ett gäng tjejer som har hållit ihop i 4 år. Dom bästa åren i mitt liv och nu ska vi alla gå olika vägar. Det känns förjävligt. Får inte fram några ord. Men jag vet iallafall att den 5 juni kommer vara den värsta dagen i mitt liv.

"jag villl inte behöva lämna er, efter 4 år så har vi alla byggt upp världens bästa vänskap. 5 dagar i veckan 365 dagar per år i 4 år har vi sätts ungefär. Det är en lång period. Utan er är jag riktigt svag. Hur ska jag då klara av det här. Byta skola och allt sånt där. Inget kommer bli som förr."

"allways together and never apart, maybe by distance but never by heart"

Emelie Altstrand, Mikaela Nilsson, Laura Johnsson, Sandra Frykberg, Emelie Wilhemsson, Linda Magnusson , Linnea Sjöberg, Mikaela Nyström  
 


♥ SKRIVET AV Laura

jag vill inte att vår tid ska ta slut:,(

DATUM: 2008-01-20 | TID: 11:25:56
BLOGG/HEMSIDA: http://www.typlaura.blogg.se
♥ SKRIVET AV Linnea'S

kontakten får inte brytas bara för att vi börjar gymnasiet:O

DATUM: 2008-01-20 | TID: 15:20:10
BLOGG/HEMSIDA: http://glitterkorn.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?