min dag
DATUM: 2008-01-18 | TID: 22:54:40 | KATEGORI: Vardag 2009

nu har dom gått hem. Det har varit en riktigt mysig dag ! Fast nu är jag död hehe. Var först "barnvakt" åt William och Linnea medans min mamma och deras var och färgade håret hos pappa.. Vi lagade mat som gick väldigt bra!  Kokade makaroner tror det är 1 första gången i mitt liv och värmde köttbullar .. Sen bakade vi maränger och kollade på jackass the movie.

Sen så ringde marris och sa att vi skulle börja komma ner så vi åkte till N.E.W.S men pappa ville inte äta där och Linnea ville se let´s dance. Så pappa ringde upp ett ställe i Älvsjö och frågade om dom hade öppet. Egentligen skulle dom precis stänga men eftersom pappa kommer dit ofta så sa dom att vi kunde komma ändå. Så vi beställde våran mat och så när vi skulle betala sa hon rabatt åt frisören ! gud va jag skrattade då. Pappa har tydligen kommit  dit vid lunch tid varje dag nästan och beställt mat åt alla på jobbet flera gånger.  

Sen hemma så åt vi och kollade på let's dance. Linnea är så gullig, hon skriver ner alla parens poäng och bokför det i sin lilla bok. William fick min svea mössa som jag inte andvänt på år och dar. Han gick och log hela tiden. Min "lillebror" har blivit stor nu. Redan går han i 5an och jag har känt han sen han var 1år gammal. Tiden går snabbt nu.

William och Linnea lekte lite medans jag lagade maten. hehe

  




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?