lördag
DATUM: 2008-01-19 | TID: 11:42:33 | KATEGORI: Vardag 2009

godmorgon godmorgon.

Vaknade för 10 minuter sen av en hemsk mardröm. Mamma och jag blev mördare för vi ville komma hem. Jätte konstig dröm. Tänkte berätta om den för mamma men hon var visst inte hemma. Idag ska/skulle (?) jag vara med Isabelle men har inte hört någonting från henne. Så har ingen aning över hur det blir. Underligt min pappa gick nyss utan attt säga något. mhm känns lite konstigt. Undrar vad som pågår här. Men nu ska jag göra lite frukost och kolla på gossip girl.

Undrar när dom första bilderna på deras barn kommer visas i tidningarna.

image1513

♥ SKRIVET AV Emilia

Det är iofs den som ligger i Danderyd, men eftersom det är samma skolgrej så...

DATUM: 2008-01-19 | TID: 11:44:12
BLOGG/HEMSIDA: http://emiliakvick.blogg.se
♥ SKRIVET AV viktoria

undrar också när bilder åp barnet kommer :) Ja du , jag har ingen aning faktiskt! Har du bestämt dig ännu?:)

DATUM: 2008-01-19 | TID: 14:36:02
BLOGG/HEMSIDA: http://vickanp.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?