lite om min dag
DATUM: 2008-01-25 | TID: 15:51:35 | KATEGORI: Vardag 2009

nu är jag äntligen hemma. Kan berätta lite om min idag.

Åkte klockan 10 till vårdcentralen med pappa. Det gick rätt så bra. Tog blodprov och hämtade ut medicin som jag ska ta två gånger om dan i två veckor. Idag fick jag veta att mitt "riktiga" namn är Karin och inte Amanda. Doktorn och personalen på vårdcentralen sa "hej karin" Både jag och pappa blev lite fundersamma. Vi vet ju att jag heter Karin Amanda .... Men mamma har alltid förklarat det som att det låter finare. Aja nog om det, jag heter fortfarande Amanda och aldrig Karin bara i andra namn.

Sen efter doktorn åkte jag till skolan, var där lite och sen åkte jag och Mix till Farsta. Vi köpte present till Patty,käkade och jag hittade ett par jätte fina skor på din sko. Hade inga pengar så kunde inte köpa dom. Men mamma var i stan och visste exakt vilka skor det var så hon köpte dom åt mig. Det var i helhet allt jag har gjort idag, hittills ! Snart ska jag ta något att äta och sen kolla på ett avsnitt av gossip girl.

dagens outfit


image1572




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?