jag kriminell ? njaa ..
DATUM: 2008-01-23 | TID: 15:54:12 | KATEGORI: Vardag 2009

idag blev jag kriminell. Jag var nära på att åka fast för snatteri.  Nä inte riktigt men som ni vet har jag historia prov imorgon. Idag har jag tänkt att plugga som en galning. Under lektionen säger min lärare att ingen får ta med sig boken hem pga alla skulle inte kunna få varsin. Fattig skolan .. I know.

Men så under historia lektionen så rusar jag iväg med min historia bok och slänger in den i skåpet. Precis då kommer min lärare. Oh no I'm Busted tänkte jag. Fast det blev jag inte hade turen på min sida idag. Så tog tag i en som låg på bänken och andvände den under lektionen. Så nu kan jag plugga så jag kan det mesta till imorgon. Min mamma tyckte jag var riktigt lustig av mig så hon tycker vi förtjännar varsin semla ikväll. Årets första semla. åh va jag längtar.

♥ SKRIVET AV viktoria

vad gott med semla :)

DATUM: 2008-01-23 | TID: 16:18:20
BLOGG/HEMSIDA: http://vickanp.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?