innan jag ska sova
DATUM: 2008-01-09 | TID: 00:03:30 | KATEGORI: Vardag 2009

så börjar klockan nära sig tolv eller ja det blir det om några minuter. Har precis torkat håret så strax ska jag tvätta av sminket. Ska bli skönt att låta huden vila över natten. Sitter för tillfället och läser mina vänner's bloggar. Så läste jag Lindas blogg. Bläddrade ner lite och såg min blogg länkad så tänkte jag "men gud vad är det här ? " Så läste jag igenom det hon hade skrivit. Så gulligt. Visste att du gillade min blogg linda men inte att det var din favorit. Så gulligt. Tror inte hon hinner läsa det här innan vi börjar skolan imorgon så ska bli kul att prata om det här imorgon i skolan.

image1462

♥ SKRIVET AV linda

ja jag avgudar värkligen den

DATUM: 2008-01-10 | TID: 20:46:37
BLOGG/HEMSIDA: http://festiis.blogg.se
♥ SKRIVET AV linda

ja jag avgudar värkligen den

DATUM: 2008-01-10 | TID: 20:47:08
BLOGG/HEMSIDA: http://festiis.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?