går enligt planerna? Nej
DATUM: 2008-01-19 | TID: 12:21:11 | KATEGORI: Vardag 2009

det blev inte riktigt som jag planerat. Skulle ju äta och kolla på gossip girl men kolla på tv fick jag inte. Pappa ville först se på avsnitt 6-7 lite snabbt och komma i fatt. Men då var pappa tvungen att åka till sin kompis för dom ska beställa en golfresa till nästa månad. JAG ÄR AVENSJUK !! Sen efter pappa åkte så skulle jag precis sätta mig ner och kolla på gossip girl kommer mamma och frågar om jag kan vänta lite med att se så hon också kunde. Så hoppade in i duschen medans. Men nu sa hon att det kommer ta 15 minuter innan vi kan se för hon gör muffins. Så ska ta och bädda sängen. Vi får hoppas att jag kan se något avsnitt innan jag ska iväg.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?