friday
DATUM: 2008-01-11 | TID: 23:31:30 | KATEGORI: Vardag 2009

brr det är  så kallt inne i mitt rum. Sitter och skakar så himla mycket. Det är hemskt ! Sen är jag jätte trött förstår inte varför. Brukar vara rätt pigg på fredagar. Ska nog sova om någon timme eller så. Jag behöver sömn ! och mycket av det. Idag fick jag sluta tidigare från skolan. Så åkte hem fixade mig och sen vid 3 åkte jag till gullmars där jag mötte Isabelle. Vi åkte in till stan kollade runt och sen hem till henne. Var där en stund. Sen drog vi ut och tog bussen mot gullmars och sen gick vi skilda vägar. 

Vi åkte runt kvart i 7 och jag kom hem runt 9  det tog två timmar från tyresö till huddinge. Det går inte ihop riktigt. Men först gick jag av på norra sjöndal för att ta 172 till huddinge centrum men den kom aldrig så hoppade på en buss mot gullmars. Där så hade jag två beslut att bestämma. Åka till högdalen sen behöva vänta en halv timme på bussen elelr ta en buss till årstaberg och sen ta tåget till centrum sen gå. Självklart tog ja bussen till årsta och när jag kom fram var alla tåg mot södertälje inställda. Mobilen var död så kunde inte ringa pappa. Gick och kolla när bussarna till högdalen gick så hade dom slutat gå. Så var fast i årsta. Jag fick panik så gick upp till stationen igen där jag ser två gamlingar som snackar så jag går fram och frågar om jag fick låna deras mobil. Jag fick det så ringde pappa och förklarade för honom vad som hänt och bad han komma och hämta mig efter 20 minuters väntan kom han. Det var min dag.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?