första dagen i skolan
DATUM: 2008-01-08 | TID: 22:53:00 | KATEGORI: Vardag 2009

har precis tagit en snabbdusch nu strax innan jag ska sova eller det blir säkert om en timme. Har sovmorgon imorgon till 9. Jätte härligt ! Idag var jag jätte orolig att jag skulle komma försent eftersom jag chansade på att vi började 9 och som tur var gjorde vi det. Dagen rullade på som en vanlig skoldag, trodde det skulle vara lite chill nu första dagarna. Helt fel, utan det blir fullt ös på direkten. Vi skulle haft gympa idag fast det har gått sönder ett rör så det har blivit vattenskadat tror jag. Så typiskt att när jag tar med mig gympa kläder så har vi inte änns gympa.

Ända som var bra med att vi inte hade gympa var att vi fick sluta tidigare så åkte till centrum där jag var med Isabell,Dejan,Mohammed och nån annan kille. Första gången ja träffar dom där killarna men grymt roliga iallafall. Killen vars namn jag inte minns sa en jätte rolig mening. Jag har en kattig katt som äter kittkatt. Bara jag som skrattar tror jag. Sen så drog jag och Isabell hem till mig var där bara en kort stund och sen drog vi till Isabell och hade jätte roligt. Sen tog vi en promenad sen var det bara att gå hem. Magen bara låter och låter tror den skriker efter mat måste nog avrunda och äta. Vi hörs imorgon !



image1461




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?