dödstrött
DATUM: 2008-01-26 | TID: 01:16:42 | KATEGORI: Vardag 2009

jag är dödstrött ! Kan knappt hålla mina ögon öppna. Ska försöka snabbt skriva ett inlägg och sen sova trodligen. Åkte till Patty med tjejerna. Vi kom dit, åt lite mat blev tacos, muums ! Sen var det efterrätt..Present öppning och så  började vi sjunga lite singstar. Efter ett tag började det droppa in lite folk och alla började umgås.

Toppen kväll iallafall. Elin's mamma kom och hämta oss + Linda. Så jag kom hem tryggt. Elin's mamma är jätte söt och vill se att man kommer in i porten och så innan hon börjar köra. En omtänksam mamma, eftersom samhället nu mera inte är så jätte säkert så känns det väldigt tryggt. Bilder från idag kommer imorgon! Men nu måste jag sova! Hoppas ni hade en riktigt bra fredag !


♥ SKRIVET AV Lisa

hoppas du sov gott! :)

DATUM: 2008-01-26 | TID: 13:30:34
BLOGG/HEMSIDA: http://Lisaslya.blogg.se
♥ SKRIVET AV Lisa

japp, glass e gott! :)

DATUM: 2008-01-26 | TID: 13:41:10
BLOGG/HEMSIDA: http://Lisaslya.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?