dagen innan skolan
DATUM: 2008-01-07 | TID: 20:13:07 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har jag satt mig till ro. Har ont i fötterna efter en heldag i stan.  Fick hem mig ett par mörkblåa cheapmonday jeans, en skön ljusrosa tröja från lindex och en dream matte mousse foundation. Egentligen skulle jag ha försökt hitta en ny foundation, Men alla färger var för mörka för min hud. Vi kollade i alla möjliga affärer men sen började alla bli lite trötta så vi åkte hem till Laura och kollade på the break-up eller bara halva och sen spelade jag och Mikkis guitar hero. Sen tog vi massa skämt pics som säkert lägs in senare. Hoppas ni har haft en bra dag

jag när vi väntade på tåget


image1448

♥ SKRIVET AV Anonym

dream matte mousse heter dt

DATUM: 2008-01-07 | TID: 21:15:18
♥ SKRIVET AV Linnea's

hon har skrivit de?:S

DATUM: 2008-01-08 | TID: 16:02:15
BLOGG/HEMSIDA: http://glitterkorn.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?