accessoarer
DATUM: 2008-01-19 | TID: 22:23:03 | KATEGORI: Vardag 2009

hey!

Hann aldrig skriva ett inlägg innan jag åkte vad som skulle hända idag. Idag så åkte jag in till stan med Mixen och Loren. Vi tog en fika på John Cris och kollade runt lite i affärer. Hittade jätte söta pumps inne i dinsko men hade inga pengar. Lite synd : ( Men jag och mamma ska åka och kolla i veckan hihi. Vi gick in på typ creole tror jag affären heter. Kollade lite på örhängen och så. Hittade ett par jätte fina guldiga örhängen. Var tvungen att köpa dom. Känner lite brist efter accessoarer. Funderar på att köpa ett par jätte fina bamboo örhängen från cocoo.se

 


♥ SKRIVET AV Anonym

vart ligger creole då? :)

DATUM: 2008-01-20 | TID: 00:37:28
♥ SKRIVET AV mandy

svar: vet inte riktigt hur jag ska förklara men i stan (stockholm) så efter pub längre ner inte mot åhlens hållet utan andra så går man förbi salt som kommer ligga på din vänster sida och en sf bio på höger i närheten. Det står en stor skylt Creole och det är inga dörrar så det är lätt att känna igen.

DATUM: 2008-01-20 | TID: 00:40:21
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?