uppdaterar från skolan
DATUM: 2008-02-05 | TID: 10:23:30 | KATEGORI: Vardag 2009

tjena ! sitter i skolan nu. Har engelska och ska skriva om en engelsk författare. Jag har valt Jane Austen men har inte hittat så mycket information och det ska vara en hel A4. Not so good.

Mitt nationella prov börjar 10 i2 och sen när man är klar så får man gå. Hoppas det inte är allt för svårt. Så kommer jag nog hem lite tidigare. Skulle ha haft läxförhör NO imorse men min lärare hade visst glömt bort det så slapp göra det. Tack och lov eftersom jag inte har pluggat. Men nu måste jag återgå till engelskan. Ha en bra dag och lycka till med era nationella prov!

♥ SKRIVET AV Melina

Jag har redan gjort provet :) Det gick bra! Och det kommer det göra för dig med, jag lovar!

DATUM: 2008-02-05 | TID: 10:37:38
BLOGG/HEMSIDA: http://melinaa.blogg.se
♥ SKRIVET AV catharina

ha en bra tisdag!

DATUM: 2008-02-05 | TID: 13:06:47
BLOGG/HEMSIDA: http://gallon.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?