torsdag
DATUM: 2008-02-07 | TID: 20:10:58 | KATEGORI: Vardag 2009

tjena alla !

Nu är jag hemma. Ska snart ta en dusch efter jag är klar med det här inlägget.

Nationella gick riktigt bra tror jag faktis. Jag valde alternativ 1 och skrev 4 stycken sidor. Blev nöjd med det jag skrev. Men efter började det jobbiga, vi hade håltimme i 3 timmar. Jag och Lovina blev färdiga med provet nästan samtidigt så vi drog till centrum och kollade runt i affärerna. Vi tänkte äta på donken men drog hem till mig istället  och mamma lagade pannkakor.

Sen gick vi tillbaka till skolan och hade två lektioner. Två väldigt onödiga lektioner. Bild och idrott. Efter skolan drog jag till centrum, var med Iss och Mix ett tag innan mitt tåg skulle komma. Träffade Lovisa och vi var lika flummiga som vanligt. Hittade jätte fina kläder i olika affärer och massa väskor. Åh jag vill vara miljoner så jag kan köpa allt jag vill ha.

Åkte hem och pappa hämtade mig i centrum och så hamnade jag här. Idag fick jag mina två tröjor från La redoute. Jippie !!! jag är så glad. Men nu ska jag ta och sminka av mig och sen duscha. Ni får ha det så bra !

♥ SKRIVET AV Olivia

thith skrev oxå om 4:an men blev dock 8 sidor:)

DATUM: 2008-02-07 | TID: 20:17:14
BLOGG/HEMSIDA: http://oliviapersssson.blogg.se
♥ SKRIVET AV Anonym

Får vi se bild på tröjorna sen då? =D

DATUM: 2008-02-07 | TID: 20:33:17
♥ SKRIVET AV mandy

svar till anonym: ja det är klart men imorgon ;)

DATUM: 2008-02-07 | TID: 20:45:14
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV evelina

ser fram emot att se bilder =)

DATUM: 2008-02-07 | TID: 20:58:05
BLOGG/HEMSIDA: http://grrevelina.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?