torsdag
DATUM: 2008-02-28 | TID: 21:26:21 | KATEGORI: Vardag 2009

hej på er !

Hur mår ni ? hoppas allt är bra mer er själv är jag grymt trött efter en höjdar dag. Hann färga håret idag, pappa hade bara tid för Linnea. Jag var nog mer "nervös" än henne. Men det blev jätte fint. Riktigt fin brun färg. Sen efter det drog vi till centrum och åt på N.E.W.S. Efter ett tag kom Mix och vi tre drog till Farsta. 

före och efter bild

 

Idag kom jag hem med ett par svarta leggins,en grå kofta och en svart lång t-shirt. Allt från Gina tricot. Sen så hittade jag vårjackan jag letat efter. En svart från Vero Moda. Den ser exakt ut som jag hade tänkt ut. Så imorgon ska kanske mamma kila in till sta för att köpa den åt mig. Hoppas nu bara att den finns inne i stan !

     

♥ SKRIVET AV Anonym

har du några bra tips på hur man får håret att bli tjockare och starkare? :)

DATUM: 2008-02-29 | TID: 15:55:53



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?