tisdag
DATUM: 2008-02-26 | TID: 11:16:01 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon !

Hoppas ni fick eran skönhetssömn inatt. Själv så blev jag väckt av hemtelefonen som låg nästan vid mitt öra runt 9. Var inte på mitt bästa humör just då. Men nu är jag pigg och glad. Idag ska nämligen jag och ett par tjejkompisar luncha i stan.  Det blir lunchbuffe på pizzahut. Det ska bli riktigt smarrigt. Älskar deras pizza !

Jag har funderat lite och jag tror jag ska göra om mina kategorier här på bloggen så en massa gamla inlägg kommer försvinna. Men det är väll ändå ingen som läser dom. Nu ifall jag ska verkligen hålla mig till bloggen vill jag göra det på ett nytt sätt. A new start. Sen vet jag inte om jag ska behålla dagens outfit. Men det bestämms lite senare.

♥ SKRIVET AV jennifer

vet du hur man gör för att ändra bakgrunds färgen på alla inlägg? Du har ju vit bakgrund nu men jag vill få min svart och att texten är vit.

DATUM: 2008-02-26 | TID: 15:09:06
BLOGG/HEMSIDA: http://jennifewr.blogg.se
♥ SKRIVET AV jenifer

eller förresten det var inget, det behövs inte ;)

DATUM: 2008-02-26 | TID: 15:12:40



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?