suck
DATUM: 2008-02-07 | TID: 21:04:24 | KATEGORI: Vardag 2009

så var det städtorsdag idag igen.. Har inte gjort ett skit. Det ser för jävligt ut i mitt rum, ligger saker överallt. Mamma tjatar hela tiden att jag ska ta och städa. Jag säger bara senare senare. Men ska snart ta och plocka upp det mesta. Jag har ingen energi kvar i kroppen vill bara sova men det är allt för tidigt.

Jag ville lägga upp bilder på mina nya linnen. Men jag har ingen energi kvar för det. Så det kommer komma upp imorgon det lovar jag så håll ut ! :) Idag när jag och Lovisa var inne på Åhlens så fick vi massa gratis ansiktsmaskar och sånt från Nivea så det ska jag ta och andvända i helgen. Nu ska jag vara en duktig flicka och städa. Ciao for now


♥ SKRIVET AV Johanna

Städa är sååå tråkigt! mkt roligare att städa kompisarnar rum...:P

DATUM: 2008-02-07 | TID: 22:17:56
BLOGG/HEMSIDA: http://johannahs.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?