stress stress och mera stress
DATUM: 2008-02-12 | TID: 23:22:51 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan svejan !

håller på och tänker över allt som måste göras innan lovet och det är en hel del. Den här veckan är jag helt upptagen och endast på söndag ska jag plugga och på måndag har jag prov i hemkunskap så måste verkligen plugga till det.  Sen har jag 3 uppgifter tills vecka 8 och två stycken tills vecka 10. Har varit slarvig och inte gjort lite i taget utan gör det i sista sekunden. Jag känner mig stressad och kommer knappt hinna blogga innan sportlovet då jag ska chilla galet.

♥ SKRIVET AV Anonym

vad är det för 3 uppgifter till vecka 8??

DATUM: 2008-02-13 | TID: 14:52:28
♥ SKRIVET AV christopher

stackare:P, jag har en bok att läsa i engelska till på måndag, har itne ens börjat. men en sak jag lärt mig är att man ska itne skjuta på saker, då blir de inge bra, så försök planera ordentligt, tråkigt, jag vet^^, men men:)

DATUM: 2008-02-13 | TID: 16:38:52
BLOGG/HEMSIDA: http://brunnman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Lovisa

Inte bra med stress :S Lycka till med allt! :)

DATUM: 2008-02-17 | TID: 22:09:33
BLOGG/HEMSIDA: http://onemoretry.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?