sorry again
DATUM: 2008-02-12 | TID: 20:49:22 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan !

Förlåt för världens sämsta uppdatering dom här två dagarna. Den här dagen följde inte min planering. Var istället med Alice och Linnea efter skolan. Vi gjorde lite allt möjligt. Åkte till högdalen,köpte godis och sen drog hem till mig. Skolan rullade på som vanligt, mitt vg i idrott kommer väll inte hända hehe nä men idag gjorde vi ingenting utan låg bara på tjockmattorna. Men min lärare var inte där så ja ni förstår säkert.

Imorgon kanske det kommer bli lika seg uppdatering pga jag ska in till stan med några vänner och fixa fler SBN biljetter. Längtar sjukt mycket nu, känner mig riktigt taggad att dansa loss med mina vänner. Känns som det var länge sen jag och mina vänner gjorde något såhär. Men nu ska jag ta och kolla på LOST. Ciao for now

♥ SKRIVET AV Tobias

svar: ska lätt se den ngn dag :D

DATUM: 2008-02-12 | TID: 21:01:28
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Tobias

svar: kan förstå de va kul :D

DATUM: 2008-02-12 | TID: 21:04:00
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?