S U C K !
DATUM: 2008-02-26 | TID: 21:07:13 | KATEGORI: Vardag 2009

fan ..  jag hade skrivit ett långt inlägg så råkade jag klicka bort det. Så typiskt. Men är för trött för att skriva ett lika långt. Det var jätte roligt i stan. Vi drog först till Pizza hut på medborgar platsen. Blev mätt efter 3 bitar hehe. Sen så gick vi på götgatan och kollade i alla möjliga affärer. Efter en stund drog jag Mikkis och Linnea till gallerian och Sandra och Emelie hem.

Där så hittade jag en jätte fin väska, för endast 200 kr. Vilket kap ! Så den fick följa med mig hem idag och så fick jag på köpet välja smycken för 100 kroner. Så ett halsband där det står " Love,Faith, Hope, Believe" i guld och ett par guld örhängen.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?