onsdag
DATUM: 2008-02-27 | TID: 11:43:58 | KATEGORI: Vardag 2009

hejsan svejsan

har precis ätit klart min frukost och ska snart borsta tänderna. Sen ska jag ta bussen in till centrum och sen tåget in mot stan. Ska träffa Isabelle vid åhlens. Vi ska kolla runt i affärer och jag tror hon ska köpa en skinnjacka. Jag har lovat mig själv att inte handla något idag. Ingenting ! Mina pengar försvinner så jäkla snabbt. Jag har fått väsk - och skoförbud utav mina föräldrar. Enligt dom har det gått överstyr. Dom anser att det inte är normalt att ha kring 10 väskor och över 15 par skor ? Men men jag får leva med det här förbudet. Ska försöka spara pengar till USA nu. Så jag har mycket cash där!

♥ SKRIVET AV Anonym

Jag älskar väskor mer än något annat, har under 20 stycken skulle jag tro, skulle aaaldrig klara av väskförbud ; )

DATUM: 2008-02-27 | TID: 17:20:12



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?