onsdag kväll
DATUM: 2008-02-06 | TID: 21:21:34 | KATEGORI: Vardag 2009

tjena !

Precis kommit ut ur duschen. Ska låta håret självtorka en stund. Så passar på och bloggar. Mitt hår har börjat bli riktigt slitet och håller på att tappa sin glans. Men färga/klippa topparna nån gång i mars så det blir lite fräschare. Vet att färgningen kommer slita ännu mer på håret men min utväxt börjar bli för mycket nu.

Så var det nationella proven imorgon, jag orar mig riktigt mycket nu. Svenska har varit mitt svagaste ämne ett bra tag nu och det här är min chans att höja mitt betyg till ett vg. Ett prov som är 3 timmar lång och innan lunch är inte en bra kompination. Ska ta med mig lite godis, någon macka och vatten så min energi hålls uppe.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?