måndag
DATUM: 2008-02-25 | TID: 23:42:54 | KATEGORI: Vardag 2009

Hej på er =)

Gud vad jag är trött och klockan har inte blivit 00:00 än. Problemet är att jag somnar tidigt och går upp tidigt, det är inte en bra kompination. Jag blir tröttare för varje dag som går, vill bara kunna sova ut. Förut kunde jag vara vaken till 3-4 och vaknade efter 1. Det var riktigt skönt fast en nackdel är att man slänger bort halva dagen.

Men nu till min dag. Idag åkte jag och Amanda in till stan runt 12. Kollade efter ett par solglasögon från Gina tricot (som jag fick med mig hem) och en väska från bianco som dock inte fanns i svart så den fick inte komma hem med mig. Idag har jag tagit kort på det mesta så dom kommer komma upp idag eller imorgon. Får se vad jag orkar.

Efter stan så drog jag hem och lite senare kom Linnea. Vi hade bestämt att ikväll skulle vi kolla på skräckisar och äta glass. Blev en ben&jerry var, men har knappt ätit något. Hade ingen apitit efter alla blodscener i filmerna vi såg. Vi såg wrong turn 2 och dark water 2 och båda sög. Har jätte svårt att hitta någon riktigt riktigt läskig film nu föritiden. Inget verkar skrämma mig.

    

♥ SKRIVET AV Jennifer N

Brillorna var riktigt snygga! :) Hur mycket pröjsade du för dom? (a)

DATUM: 2008-02-26 | TID: 18:54:53
BLOGG/HEMSIDA: http://iennifer.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?