kändisnytt
DATUM: 2008-02-02 | TID: 10:16:24 | KATEGORI: Vardag 2009

enligt en nättidning så har Britney Spears försökt ta självmord. En källa nära familjen säger till tidningen att Britneys mamma, Lynne, rusade till stjärnans hem i Beverly Hills tilsammans med vännen, Sam Lufti, där de nu befinner sig nu. Ambulanser och polis är nu på väg. Undrar hur det här kommer sluta. Vem ska hjälpa Britney upp på bena igen ?


image1624

♥ SKRIVET AV C

Oj :O
Okej jag vill fråga dig två saker som inte har med britney att göra :P
1. Hur länge har du använt foundation ?
2. Har din hy blivit sämre / får man sämre hy av det?
För jag har inte gillat att använda det förut för jag tror att man får dåligare hy, men är det sant eller ??

P.S älskar din blogg :D

DATUM: 2008-02-02 | TID: 12:48:27
♥ SKRIVET AV mandy

svar till C :

fråga 1 - ja det har jag väll andvändt sen i mitten av 7an.
2 -
jag har inte märkt någon skillnad eftersom jag tar bort sminket väldigt nogrant med produkter som håller min hy fräsch.

Det är från person från person, vissa märks ingen skillnad på hyn och vissa får jätte dålig hy skulle jag kunna gissa på. :)

DATUM: 2008-02-02 | TID: 12:58:36
♥ SKRIVET AV s

håller helt klart med dig, jag tror oxå de har med personen att göra, men o de flesta fallen försämrar den! & de är inge bra, så om du är nöjd med din hy som den är utan foundation så tk jag man skla fortsätta så! :)

DATUM: 2008-02-02 | TID: 21:48:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?