I'm so sorry
DATUM: 2008-02-11 | TID: 22:03:07 | KATEGORI: Vardag 2009

Hi everybody !

Förlåt för den otroligt sega uppdateringen. Men efter jag kom hem från Mikkis hade jag världens huvudvärk så gick och la mig och det var runt klockan 7. Kanske inte så jätte smart så sent, kommer få svårt att somna. Men men bästa är iallafall att min huvudvärk är lite bättre.

Det var jätte kul hemma hos Mikkis och vi filmande in några filmer, ska strax kolla om hon har lagt ut dom på sin blogg men tror det kommer upp imorgon.

Ja som ni kanske kommer ihåg från tidigare dagar så gick jag till doktorn för att kolla upp min magkatarr. Det har blivit bättre men min doktor ringde upp idag och ville ta fler blodprover pga jag har högt blodvärde. Ingen aning vad det betyder och det vet inte någon av mina föräldrar hehe. Kanske ni vet vad högt blodvärde betyder ?


♥ SKRIVET AV Jenny

oj det vet jag faktikst inte.. Egentligen är det ingen kjol utan det är egentligen en gammal klänning som jag klippte av snörena på :)

DATUM: 2008-02-11 | TID: 22:45:24
BLOGG/HEMSIDA: http://jjennny.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Evelina

hoppas det inte är något allvarligt =/

DATUM: 2008-02-11 | TID: 22:53:22
BLOGG/HEMSIDA: http://grrevelina.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?