hey there
DATUM: 2008-02-13 | TID: 19:01:41 | KATEGORI: Vardag 2009

Har precis ätit en jätte god thaimat från N.E.W.S och nu kollar jag och pappa på prison break. Så jäkla spännande. Jag älskar verkligen prison break. Synd att det är en manusförfattare strejk i hollywood. Känns som jag bara bloggar mindre och mindre för varje dag som går.

Vanligtvis så brukar jag bara sitta hemma på dagarna och ta det lugnt och hitta på allt det roliga på helgerna men nu har jag en rätt så "bokad" vecka. Imorgon ska jag hem till Laura. Vi ska nog baka eller något sånt. Hoppas på att spela Guitar Hero och så på kvällen kanske jag ska följa med mamma och pappa på restuarang. Det lär bli rätt så mysigt. =) Men nu måste jag fortsätta kolla börjar bli grymt spännande.


♥ SKRIVET AV Anonym

N.E.W is the shit

DATUM: 2008-02-13 | TID: 19:09:34
♥ SKRIVET AV christopher

haha, aa:), handlar om nån indier också, inte det allra roligaste direkt. :)

DATUM: 2008-02-13 | TID: 19:55:55
BLOGG/HEMSIDA: http://brunnman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?