Hello again
DATUM: 2008-02-24 | TID: 21:07:09 | KATEGORI: Vardag 2009


Vet att det var ett tag sen nu, men nu är jag back on track. Jag har behövt ha lite alone time ett tag men nu kommer det bloggas förfullt iallafall när jag har tid. Det lovar jag. Hoppas ni har saknat mig och min blogg =)

Just nu sitter jag och väntar på att Mandie ska komma hit. Hon ska sova över här lika bra eftersom vi ändå ska göra något imorgon. Tror vi ska åka in till stan. Måste in till en gina tricot och köpa ett par solglasögon och in till bianco för att köpa en väska.

Gud va skönt med lov, det är grymt efter längtat började känna mig allt mer skoltrött för varje dag som gick. Känner även att det kommer bli toppen vecka. Kontroll freak som jag är så har jag redan planerat dom flesta dagarna redan. Jag har dock nästa helg oplanerad vet iallafall att jag behöver plugga en hel del eftersom jag inte orkade göra det under tiden mamma låg på sjukhuset. Nu är hon är hon hemma fast idag åkte hon tillbaka tog lite prover och så ska hon dit igen för fler prover imorgon. Dom har ingen aning om vad som är fel så det känns extra jobbigt.

♥ SKRIVET AV EVELINA

skönt med lov =)

DATUM: 2008-02-25 | TID: 16:19:24
BLOGG/HEMSIDA: http://metrobloggen.se/evelinaas
♥ SKRIVET AV Johanna

Hoppas det blir bättre med din mamma! :)

DATUM: 2008-02-25 | TID: 21:00:26
BLOGG/HEMSIDA: http://jlin.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?