fredag morgon
DATUM: 2008-02-08 | TID: 07:05:49 | KATEGORI: Vardag 2009

yesyesyes !  jag försov mig inte idag.

föresten godmorgon ! förtillfället sitter jag och sminkar mig lite framför datan. Det går verkligen bra (not) Idag slutar jag relativt tidigt 10 i 1. Men jag hatar fredagar i skolan det känns så onödigt att komma. För vi har kanske 1-2 stycken riktiga lektioner utav ungefär 5 lektioner ? Annars sitter vi bara i sofforna. Det är inte kul i längden.

Om någon halvtimme eller så kommer pappa hem med mormor och morfar. Han hämtade dom på Arlanda tidigt imorse. Dom har varit i Vietnamn och Thailand i tre veckor. Är lite avis på dom eftersom tre veckor innan dom åkte hade dom precis kommit hem från Thailand .. Men vad ska man göra, kanske åker så mycket utomlands när jag blir äldre.

♥ SKRIVET AV Zabina

Samma hät haha! Sitter alltid vid datan och sminkar mig! Sovit gott inatt? :D

DATUM: 2008-02-08 | TID: 07:11:29
BLOGG/HEMSIDA: http://zabinaa.blogg.se
♥ SKRIVET AV Dress Like a Princess

Äntligen fredag :)

DATUM: 2008-02-08 | TID: 08:38:14
BLOGG/HEMSIDA: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?