:(
DATUM: 2008-02-09 | TID: 00:55:05 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan !

kommit hem för ett tag sen. Tänkte skriva för ca en halvtimme sen men blogg.se var segt nu under tolvslaget. Tänkte iallafall börja inlägget med att skriva FAN FAN FAN FAN ! Nu kanske ni undrar varför. Såklart ska jag berätta hur allt började.

Idag när jag,Laura och Sandra skulle åka till Sandra så hittade jag inte min ipod men tänkte att det ligger nog kvar i väskan. Sen efter jag kom hem från Sandra så letar jag lite efter ipoden på dom vanliga ställerna jag brukar lägga den. Men hittar den inte  !! Så letar och letar och fruktar det värsta att jag har tappat den ! Pappa var vaken och när jag gick ut till hallen och skulle leta så började jag gråta. Pappa frågade självklart vad som hade hänt och jag berättade. Mamma som låg och sov hörde mig och kom ut med min ipod. Vilken lättnad asså. Min bebis är tillbaka !





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?