cooking
DATUM: 2008-02-04 | TID: 13:16:38 | KATEGORI: Vardag 2009

jag och mamma har e-mailat idag. Skickade mina outfits till henne, fast hon kunde inte förstora dom så vi skulle kolla på dom lite mer sen när hon kommer hem vilket blir om någon timme eller så . Hon har också blivit sjuk så hela familjen är hemma idag.

Idag ska jag laga lunch/middag till familjen, ingen skulle ha orkat laga något gott utan bara slängt ihop något så jag ställer upp för en gångs skull. Det blir tacos idag eftersom jag har varit väldigt sugen på det en lång period. Ända sen Patricias tjejmiddag som var kanske för förra veckan haha.

Jag har kommit på en sak jag ska göra resten av detta år. Jag ska spara alla mina kvitton och se hur mycket jag lägger ner åt saker. Sen kanske innan sommaren ska jag räkna hur mycket jag spenderat och sen efter sommaren och sådär. Det ska bli intressant och se vad alla mina pengar tar vägen.


♥ SKRIVET AV Petra

Kan man inte få din mamma också? :) Tänkte eftersom vi fått se din pappa flera gånger ;P

DATUM: 2008-02-04 | TID: 17:52:08
♥ SKRIVET AV Petra

Se menade jag, haha :D Sorry!! :)

DATUM: 2008-02-04 | TID: 17:53:18
♥ SKRIVET AV mandy

petra : haha det ska jag nog kunna fixa :P

DATUM: 2008-02-04 | TID: 18:01:51
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?