äntligen hemma ..
DATUM: 2008-02-06 | TID: 18:25:09 | KATEGORI: Vardag 2009

hejsan !

nu är jag äntligen hemma från stan. Skolan rullade på som vanligt. Idag på sven så kollade vi klart på filmen Kim Novak badade aldrig Genesarets i sjön. Riktigt bra film, har ni inte sätt den så rekomenderar jag den ! Dagen rullade på som vanligt. Idag på slöjden gjorde jag nästan klart min munktröja, nu har jag bara dragkedjan kvar och kanske ett tryck på ryggen.

Åkte till stan med Mikis och Linda efter skolan. Vi kollade lite i åhlens där jag hittade väskan jag kommer önska mig i julklapp och en parfym. Den där blåa som Britney Spears har "tillverkat" . Ja juste den heter Midnight Fantasy. När pappa åker till Tunisien i en vecka och spela golf ska jag be han köpa mig den på taxfree. Vi fixade nya sbn biljetter från Mani idag. Så den 16de Februari ska jag och ett gäng tjejer gå på sbn.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?