alla (h) dag
DATUM: 2008-02-14 | TID: 22:09:27 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan!

Slutet av alla hjärtans dag. Det är en överskattat dag. Big time. Folk lägger ut pengar, folk blir deprimerade och vissa överdriver. Vanligtvis så brukar jag inte göra något speciellt för enligt mig är det en helt vanlig dag fast par kanske vill fira något ? Och det har jag lite förståelse för.

Men idag var det skola och det rullade på som förut. Sen efter skolan drog jag,emelie,Mikis med Laura hem till henne. Vi åt lite och sen bakade vi kladdkaka i hjärtformande bitar men hann inte äta nån pga pappa kom och hämtade mig. Vi åkte hem och dom gav mig lite presenter.

Fick 500 kr, en mascara, rengöringsmedel och vatten, choklad,nalle,ros och ett kort. Min mamma tycker det här med alla hjärtans dag är en stor grej. Tycker det är lite överdrivet med den här grejen. Vi gick ut och åt på restuarang men åt inte så värst mycket eftersom jag hade redan ätit hos Laura. Men nu ska jag kolla på TV med pappa. Ciao for now!

♥ SKRIVET AV Tobias

svar: in my heart to :D

DATUM: 2008-02-16 | TID: 13:23:05
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Tobias

svar: haha brukar bli så =D

DATUM: 2008-02-16 | TID: 14:01:48
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Lovisa

Överskattad dag ja :p
Melodifestivalen ikväll?`:)

DATUM: 2008-02-16 | TID: 16:30:29
BLOGG/HEMSIDA: http://onemoretry.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?